alihua

Direktlänk till inlägg 21 augusti 2013

Mitt hem betyder allt.

Av Alexandra - 21 augusti 2013 00:45

Ja det känns så nu för tiden. Innan jag träffade Adam hade jag ingen säng i ungefär ett år, jag sov på soffor och bodde lite här och där. Trivdes med att bara ha min väska med dom viktigaste sakerna så att jag lätt kunde åka till höger och vänster. Jag bodde ju i Stockholm under några månader. Jag hyrde ett rum där men ville aldrig göra i ordning, jag förstår nu att jag kanske inte riktigt visste vart jag "hörde hemma" än. Ja och sen flyttade jag hem! Bara sådär. Det var inget för mig.

Sen jag träffade Adam har jag landat mer och mer. Jag älskar att pyssla runt i vårt lilla hem, men jag börjar bli så sugen på att flytta till hus! Jag vill ha någonting helt eget. Så underbart det skulle vara! Men det här är något jag vill vänta med ändå, tills det rätta huset dyker upp på den rätta platsen. Längtar så till den dagen!

Tänk vad livet vänder och förändras snabbt. Jag är så nyfiken på framtiden!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alexandra - 21 augusti 2013 01:14


Nu har jag bäddat ner Alma ungefär sjutton gånger ikväll och jag hoppas inte att det blir en gång till! Tänk om vi kunde börja sova under nätterna här igen. Jag har trott att den här krångliga "lilla" perioden ska vara över länge nu. Nätterna börjar ...

Av Alexandra - 13 augusti 2013 07:21


Vi har sovit över hos Almas kusin Lykke inatt! Här vaknade vi 05.30 tydligen... Innan den lilla familjen som bor här. Intressant! ...

Av Alexandra - 11 augusti 2013 21:47


Verkligen tillbaka till verkligheten nu... Semestern är över, dessa bittra söndagar är tillbaka när Adam åker till jobbet. Det regnar ungefär hela dagarna och hösten är snart här. Jag är ensam med min lilla plutt på vardagarna och ibland kan det fakt...

Av Alexandra - 6 augusti 2013 18:52

I lördags lämnade vi för första gången bort den här lilla plutten för en kväll.... (Till hennes mormor) För att se det bästa bandet..... FIRST AID KIT Men vi började med att dricka en cider. Adam ville smutta i sig den på vägen till festivalen. Och...

Ovido - Quiz & Flashcards