alihua

Alla inlägg under juli 2013

Av Alexandra - 16 juli 2013 03:07

Små projekt jag har pysslat med på senaste tiden!

Av Alexandra - 3 juli 2013 23:14

Vi tog bussen in till stan idag för att fira Adams syster som fyller år! Alma fick träffa sina söta kusiner och vi blev bjudna på jättegott fika!!!


Efteråt gick vi en liten sväng på stan och shoppade loss! Bland annat skor, kläder och ett nytt ritblock.

Under kvällen har vi sett en film som jag inte minns namnet på... men som var en stor besvikelse. Har även försökt att sova för natten här lite tidigare, men Alma verkar stå fast vid 23.10

God natt!

Av Alexandra - 1 juli 2013 18:28

Idag åkte vi iväg för att fixa:


En stol till Alma! För alla måltider vid bordet.


Och en ny säng! Äntligen fick vi tummen ur och inskaffade en större sovplats. Nu slipper vi kriget om nätterna, alla kan sova i lugn och ro. Tror ni det känns skönt!?


Men innan vi åkte in till stan fick Alma sina sprutor... Aj, aj, aj så ont det gjorde. Det högg i mitt lille hjärta måste jag säga. Men, "dom glömmer det ju så fort" som alla säger.

Nu ska jag njuta hela semestern av att känna sig UTVILAD! Hehehehe.

Ovido - Quiz & Flashcards