alihua

Alla inlägg under februari 2013

Av Alexandra - 27 februari 2013 22:00

God Morgon!

Tog svängen förbi IKEA idag och handlade lite fina saker! 

Saker till ett barnrum bland annat!

   
   

Av Alexandra - 26 februari 2013 22:15

Jag stannade kvar hos min familj rätt sent idag. Vi hade kurrat ner oss i soffan allihop och sen myste vi till det med god kvällsmat så ja, för mysigt helt enkelt. Passar på att hänga lite hos min mamma när Johanna är hemma, så att man inte missar henne när hon är hemma och hälsar på liksom!

       

Av Alexandra - 26 februari 2013 21:45

Jag handlade lite igår kväll och hittade den här super snygga plåtkrukan till mitt köksfönster. Pysslade lite med det här under förmiddan och jag säger bara: VÅRKÄNSLA

   

Sen hoppade Almis i björn-tröjan och björn-overallen så traskade vi iväg till mormor och moster!

 

Där grillades det korv! Solen sken. Så jag säger det igen: VÅRKÄNSLA

   

Också drack vi såklart lite kaffö, och åt himla god glass!

     

Hejdå!

Av Alexandra - 25 februari 2013 22:49

Idag har jag nämligen fått besök av min kära familj! Ja, några av dem i alla fall. Systrarna, sötnosen Lykke, lillebroren William, moster Sandra, och mamma! 

Först kom Elin och Lykke hit. Vi åt och var ute i den underbara solen! 
Lykke fick syn på en söt liten katt som hon gärna ville krama om, men den satt på sin lilla gård. Så vi grät en skvätt.

 

Också gungade vi lite!

 

Vi hittade en rolig vattenpöl som vi plaskade lite i. Många gånger om!

 

Kusinerna blev lite sömniga och snuttade till en talbok. "Vem blöder?", favoriten.

   
 

Elin bjöd alla på lyx-fika!

 

Lite snutt hos gammel-mostern, som nyligen kommit hem från en fantastisk resa vi fick höra om!

 

Och vi såg på "Vem blöder" om och om igen!

  
Men jag fångade inte min lillasyster på en enda bild?! Hon hade nämligen kurrat ner sig i en filt. Ja vi har minsann haft en riktig gos-dag! 

Av Alexandra - 22 februari 2013 19:00


     

Av Alexandra - 21 februari 2013 19:00


       

Av Alexandra - 21 februari 2013 13:45

Är ju inte mitt piggaste jag idag(!), men jag bestämde mig för att handla lite mat och annat gott (GODIS) inför helgen. Adam kommer ju hem idag!!! 

Ja och som sagt så tänkte jag bara säga hej. Sitter faktiskt och väntar på min yngsta lillebror och mamma, vi tänkte gå till min gammel-mormor och fika lite denna härliga soliga torsdag! 

 
 

Av Alexandra - 21 februari 2013 03:30

Här ligger vi och pratar tjejsnack mitt i natta! 

 
..... sen kom den! En himla brak i rompen var det tydligen vi väntade på. Så nu kan vi sova lite också.  

 

Ovido - Quiz & Flashcards