alihua

Alla inlägg under maj 2013

Av Alexandra - 31 maj 2013 21:30

När Alma döptes förra helgen fick hon så många fina underbara presenter. Bland annat det här otroligt fina dockskåpet av min käraste familj! Det har vi äntligen byggt ihop idag! Hurra!

   

Av Alexandra - 30 maj 2013 21:30

Voila! Sommarbyxan sitten som ett smäck! 

 

Av Alexandra - 26 maj 2013 22:00

Idag klädde vi oss ungefär såhär fint! För idag var stora dagen här! Almas dop!

 
   

Almas mostrar bakade det godaste fikat!

 

Lilla familjen!

 

Sen kröp vi ner och snuttade efter alluppmärksamhet, tårta, fika och fina presenter! Vilken underbar dag vi har haft!!

 

Av Alexandra - 21 maj 2013 18:23

Jag kunde inte sova ordentligt inatt. Somnade väldigt sent... Och vaknade typ vid 5? Så jag sov väl i 4 h kanske. När jag kikade mot Almis då såg jag hennes fot sticka ut från sängen, blev lite fnissigt då.

Idag har jag blivit fångad av febern. Fy fan alltså vad hemskt det är! Kan ju i alla fall prata nu utan att gråta. Haft så fruktansvärt ont i kroppen!

Så vi har bara myst i sängen heeeeela dagen!

Av Alexandra - 21 maj 2013 18:03

Ovido - Quiz & Flashcards